چگونه در صفحه اول گوگل قراربگيريم؟


صفحه اول گوگل و قرار گرفتن هر وب سايتي در آن با استفاده از روش ها و تکنيک هايي ميسر مي شود. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به صاحبان مشاغل کوچک کمک مي کند تا مخاطبان بيشتري را به سمت خود جذب کنند که ماحصل اين کار، افزايش ترافيک سايت، بهبود نرخ تبديل و در نهايت کسب درآمد بيشتر است. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل همچنين به ايجاد آگاهي از برند براي کسب و کار شما کمک مي کند، زيرا کاربران موتور جستجو، احتمالا به سايتي اعتماد مي کنند که در صفحه اول گوگل قرار دارد تا سايت هايي که در صفحات بعدي قرار دارند.


صفحه اول گوگل


7 تکنيک براي قرار گرفتن در صفحه اول گوگل


1- روي سئو وب سايت خود تمرکز کنيد


قبل از شروع کار بر روي محتواي وب سايت خود، بايد تمام ابزارهاي سئو را که در بهينه سازي سايت، مورد استفاده قرار مي گيرد، به خوبي بشناسيد. در اين راه از ابزارهاي مختلف براي تحليل انواع کلمات کليدي استفاده کنيد، چرا که اين ابزارها براي کمک به شما در يافتن بهترين کلمات کليدي براي ضربه زدن به مخاطب هدف کمک مي کنند. براي کمک به شما در ايجاد پست هاي وبلاگ، روي کلمات کليدي که رقابتي کم، اما نرخ کليک بالايي دارند، متمرکز شويد. با تمرکز بر ارتقاء سايت خود و استفاده از استراتژي مناسب براي سئو مي توانيد در صفحه اول گوگل ظاهر شويد.


کلمات کليدي شما انتخاب مي کنيد بايد به عنوان، محتوا، توضيحات متا و تگ تصاوير شما نيز اضافه شود. اگر تصاوير را به محتواي خود اضافه مي کنيد، به ياد داشته باشيد که کلمه کليدي اصلي خود را  در برچسب عنوان تصوير و برچسب متن جايگزين قرار دهيد. ارتقاء وب سايت شما با استفاده از سئو، يکي از بهترين راه ها براي به دست آوردن ترافيک طبيعي و کسب رتبه بالاتر و در نهايت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل است.


 


2- بازاريابي رسانه هاي اجتماعي


دنياي رسانه هاي اجتماعي، بازاريابي اينترنتي را کاملا تغيير داده است. ايجاد يک حساب کاربري در رسانه هاي اجتماعي و تعامل با مشتريان، اغلب بهترين راه براي تبليغ يک وب سايت است. شما قادر خواهيد بود با مشتريان ارتباط برقرار کنيد و مي توانيد در نتيجه ارتباط خود با آنها، نتايج سريع و فوق العاده اي کسب کنيد. حساب هاي مختلف رسانه هاي اجتماعي بستري عالي براي مشاغل به منظور نمايش تبليغات تجاري به مخاطبان مي باشند.


ارتقاء وب سايت ها در حساب هاي رسانه هاي اجتماعي مي تواند شامل تصاوير برند شما باشد. براي به دست آوردن “لايک” و اطلاعات تماس با مشتري و ارائه مسابقات با ايجاد صفحات فرود اقدام کنيد. فيسبوک و توئيتر از اصلي ترين رسانه هاي اجتماعي مي باشند، اما پينترست و اينستاگرام نيز به عنوان راه هاي ديگر براي تبليغ يک وب سايت، بازخورد خوبي دارند.


شبکه هاي اجتماعي


3- ايندکس دستي صفحات


يک روش ساده براي قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، ايندکس دستي صفحات سايت شماست. ايندکس دستي مطالب در گوگل يکي از راه کارهايي است که براي بهبود صفحات شما در موتور جستجو و تسريع ورود به سيستم سرچ کاربران گوگل اامي است. امري که امروزه هر شخصي که يک وب سايت اينترنتي را مديريت مي کند بايد از آن آگاه و نحوه انجام آن را بلد باشد.


 


4- اثبات هويت برند


تصوير برند شما نشان مي دهد که مردم چگونه شرکت شما را مي شناسند. مدتي را صرف کنيد تا هويت برند خود را مشخص و تثبيت کنيد. به اندازه کافي قانع کننده باشيد تا توجه مردم را جلب کنيد. براي حساب ايميل، پيام هاي متني و انجمن هايي که URL وب سايت شما را شامل مي شود، امضايي داشته باشيد. اين يک روش عالي براي شناخت افراد از برند شما است و باعث مي شود افراد بر روي URL شما کليک کنند. اگر تصميم داريد URL خود را به پيام رساني متني و ساير گزينه هاي تبليغات موبايل اضافه کنيد، داشتن يک وب سايت بهينه براي تلفن همراه بسيار مهم است.


 


5- بک لينک متقابل


يکي از راه هاي قرار گرفتن در صفحه اول گوگل ارائه لينک وب سايت هاي ديگر به سايت شما است. اگر مي خواهيد تبليغ کنيد، گزينه هاي پيش روي شما براي ايجاد بک لينک، شامل موارد زير است: وبلاگ مهمان، شرکت در انجمن، تبادل لينک و مقالات خبري. تبادل پيوند سايت خود را با سايت هاي با رده پايين و کم کيفيت آغاز نکنيد. موتورهاي جستجو مي خواهند وب سايت شما از سايت هايي که  داراي رتبه بالاتر هستند، ورودي بگيرند، و در ازاي آن به شما پاداش مي دهند. روي ايجاد پيوندهايي متمرکز شويد که براي خوانندگان مرتبط باشد و از کلمات کليدي يا عباراتي با کيفيت براي به دست آوردن پيوند استفاده کنيد. پيوندهاي ورودي بخش مهمي از دنياي سئو هستند، اما بايد در نحوه ايجاد آنها دقت کنيد. آهسته و پيوسته اين کار را انجام دهيد.


ايجاد بک لينک


6- محتواي باکيفيت توليد کنيد


موتور جستجوي Google محتواي شما را بر اساس طيف وسيعي از سيگنال هاي مختلف که شامل موارد زير مي شود مورد بررسي قرار مي دهد:



  • طول محتوا

  • موضوع محتوا

  • توزيع کليد واژه

  • لينک هاي دروني و بيروني

  • آنکرتکست ها


راه صحيح براي نوشتن محتواي با کيفيت اين است که اطمينان حاصل کنيد که متناسب با عنوان اصلي محتواي شما طولاني، مرتبط و داراي منبع معتبر باشد. شما بايد هر زمان که مطالبي را ايجاد مي کنيد از قبل برنامه ريزي کنيد تا مطمئن شويد که اطلاعات کافي براي پر کردن 2 الي 4 هزار کلمه با اطلاعات ارزشمند داريد. يک محتواي با کيفيت مي تواند يک محرک براي رشد يک صفحه، چندين صفحه يا يک وب سايت کامل باشد. با اين حال، حتي بهترين محتوا بين 2 تا 5 ماه براي بالغ شدن زمان نياز دارد. توليد محتواي باکيفيت يکي از مهترين پارامترها براي قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مي باشد.


 


7- تبليغات در گوگل


گوگل براي آن دسته از وب سايت هايي که در صفحه اول گوگل حضور ندارند، ابزارهايي را ارائه کرده است که با استفاده از آنها، وب سايت ها مي توانند ضعف سئوي سايت خود را جبران نموده و با پرداخت هزينه اندکي به گوگل، حضور موثري در صفحه اول گوگل داشته باشند و به جذب مشتري بپردازند. تبليغات در گوگل ادوردز و گوگل ادسنس بهترين نوع تبليغات درگوگل مي باشد.



مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سايت ,کنيد ,در صفحه ,گرفتن ,محتواي ,گوگل ,قرار گرفتن ,گرفتن در صفحه ,کلمات کليدي ,سايت هايي ,براي قرار ,قرار گرفتن در صفحه
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

قیمت گوشی سامسونگ a7 پیک کتاب مطلق سایت اصلی آی آر تور|IRTOUR Brenda ツ ماجراهای مریمی samen1002 باد ما را خاهد برد... آموزشگاه زبان دنیز DANIZ English School ویزای شنگن و اقامت اروپا زیبایی